Salamander myWindow

myWindow - pionierskie podejście

Odwaga wypróbowania czegoś nowego jest w Salamander – w nas, głęboko zakorzeniona. Oprócz strategii ciągłej innowacji w rozwoju produktów, dzięki naszej nowej tożsamości marki "myWindow" wdrażamy przełomowe podejście, które będzie konsekwentnie dostosowywane do potrzeb klientów końcowych i wspiera producentów i sprzedawców okien w osiąganiu sukcesu na rynku.

Skuteczne narzędzia wykorzystujące najnowsze technologie sprawiają, że proces sprzedaży okien jest przyjemny, logiczny i zawsze skupiony na potrzebach klienta końcowego. Dzięki holistycznej koncepcji myWindow, chcemy inspirować klientów, uwierzytelniając w ten sposób koncentrację na odbiorcy docelowym.

Oferujemy producentom i dystrybutorom konkretne rozwiązania w zakresie okien, a także portfolio produktów zapewniające skuteczne wsparcie sprzedaży, aby z powodzeniem konkurować na wymagającym rynku.

Tworzymy okna sugerując się ich zastosowaniem, dzięki czemu wartość dodana staje się odczuwalna. Nasze wsparcie sprzedaży dla dealerów.

Salamander - jesteśmy właściwym partnerem dla Ciebie

Od 50 lat projektujemy i produkujemy systemy okienne i wciąż na nowo definiujemy standardy branży. Łączymy doświadczenie z chęcią ciągłego rozwoju i udoskonalania naszych rozwiązań.

Korzystamy z doświadczeń naszych producentów, aby stale optymalizować obróbkę i jakość. Nasze systemy platformowe umożliwiają producentom oferowanie zindywidualizowanego asortymentu produktów, wykorzystując minimalną ilość komponentów. W ten sposób zmniejszamy wymagania magazynowe, ograniczamy złożoność procesów oraz wspieramy efektywność produkcji.

Salamander oznacza prawdziwą innowacyjność, niezawodność i estetyczny niemiecki design.

Rynek potrzebuje nowych rozwiązań

2016 - 2022

Rynek producenta|
Wysoki popyt

przed pandemią: ograniczone możliwości montażowe
podczas pandemii: trudności w dostawach i braki materiałowe

2023 - XXXX

Rynek klienta|
Załamanie rynku

podwyższone stopy procentowe i wyższe koszty budowy powodują spadek nowych inwestycji
niepewność nabywców spowalnia inicjatywy renowacyjne

Rynek okien przez długi czas charakteryzował się ograniczoną podażą. Możliwości montażowe były ograniczone już przed pandemią covid 19, a podczas pandemii stało się to jeszcze bardziej odczuwalne.

Jednocześnie wojna i wzrost kosztów energii przyczyniły się do przyspieszenia inflacji, co z kolei doprowadziło do wyższych stóp procentowych i spowolnienia nowego budownictwa.

Niepewność nabywców spowodowała niechęć do renowacji, co dodatkowo zmniejszyło popyt. W tym trudnym otoczeniu właściwa sprzedaż okien staje się pilną koniecznością.

Aby sprostać tym wyzwaniom, zapoczątkowano zmianę paradygmatu ze sprzedaży czysto technicznej na sprzedaż zorientowaną na doświadczenie oraz prezentującą wprost wartość dodaną dla klienta. Strategia ta obejmuje konsekwentne skupianie się na potrzebach inwestorów.

Sukces osiągają ci, którzy potrafią sprzedawać w oparciu o emocje

Lepszy współczynnik realizacji | wyższa marża | więcej rekomendacji
Dla producentów i sprzedawców okien

Jak zwiększyć sukces sprzedażowy

Wzmożona koncentracja na kliencie i tworzenie wartości dodanej dla kupujących poprawia nie tylko sam produkt, ale także całe doświadczenie zakupowe. Pomaga to utrzymać popyt w wymagającym otoczeniu rynkowym i wzmacnia pozycję wobec konkurencji.

Wejdź do wyjątkowego świata i wzbudzaj zazdrość, zanim inni cię ubiegną.

Zorientowane na przyszłość działania rynkowe dla producentów i sprzedawców okien

Nasze atrakcyjne portfolio produktów Salamander myWindow charakteryzuje się udanym połączeniem wyjątkowego wzornictwa, najnowocześniejszej technologii, różnorodności i wysokiej jakości materiałów. Oto niektóre z naszych propozycji:

Ekspozytory PoS

Nasze ekspozytory PoS zapewniają atrakcyjny sposób prezentacji produktów, są solidne, funkcjonalne i doskonale wpasowują się w różne przestrzenie sprzedażowe.

żądanie
Loading...

Materiały video

Dzięki naszym filmom do ekspozytorów partnerzy handlowi mogą prezentować produkty w atrakcyjny sposób. Dzięki wysokiej jakości grafice i kreatywnym treściom skutecznie wspierają one proces sprzedaży w punktach handlowych.

do filmów
Loading...

Materiały reklamowe

Ponadto oferujemy takie materiały jak ulotki i broszury wraz z przekonującymi objaśnieniami i grafikami, które wspierają informowanie klientów o naszych produktach i ich zaletach, a tym samym jeszcze bardziej optymalizować proces sprzedaży.

Pobierz ulotkę myWindow
Loading...

myWindow_App

Nasza aplikacja myWindow_App to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia partnerom handlowym przeprowadzenie interaktywnych konsultacji z klientami zawierających wiele istotnych treści . Aplikacja oferuje szereg funkcji optymalizujących proces sprzedaży i wzmacniających lojalność klientów.

Do aplikacji myWindow
Loading...

smartsales

Nasza platforma smartsales oferuje partnerom handlowym możliwość digitalizacji i optymalizacji procesu sprzedaży. Dzięki funkcjom takim jak konfiguracja produktu, tworzenie ofert i przetwarzanie zamówień, Smart Sales upraszcza sprzedaż i zwiększa wydajność.

smartsales
Loading...

Szkolenie techniczne

Nasze szkolenia techniczne mają na celu wyposażenie partnerów handlowych w wiedzę niezbędną do skutecznej sprzedaży naszych produktów. Od wiedzy o produktach po szkolenia z zakresu instalacji i konserwacji, oferujemy kompleksowe wsparcie dla udanej sprzedaży.

Odkryj kursy szkoleniowe
Loading...

Salamander Network

Bezpośrednie zwracanie się do klientów końcowych i zwiększanie popytu na produkty poprzez innowacyjne media i ponowne uruchomienie programu partnerskiego. Jako Salamander coraz częściej zwracamy się do klientów końcowych. Pozwala nam to osiągnąć zwiększony popyt na nasze produkty. Dealerzy i producenci okien korzystają ze zwiększonej liczby potencjalnych klientów.

Opieramy się na mediach cyfrowych, takich jak nasza nowa aplikacja C3 i nasza nowa strona internetowa. Ponowne uruchomienie naszego programu partnerskiego umożliwia nam przekazywanie kontaktów bezpośrednio do dealerów.

Odkryj sieć Salamander
Loading...

Nasze rozumienie zrównoważonego rozwoju

Zrównoważony rozwój nie jest dla nas modnym hasłem. Patent na technologię recyklingu otrzymaliśmy już w 1923 roku. Od ponad 100 lat produkujemy zrównoważoną energię elektryczną z elektrowni wodnej. Dla nas zrównoważony rozwój zaczyna się już w fazie rozwoju produktu.

Nasze produkty są projektowane tak, aby...

- zapewnić ochronę zasobów: nasze rozwiązania wykorzystują odpowiedni materiał zgromadzony tam, gdzie ma to sens
- gwarantować możliwość rozdzielania materiałów i recyklingu: dlatego nie używamy materiałów takich jak kompozyt z włókna szklanego czy pianki poliuretanowe
-udział materiałów pochodzących z recyklingu był stale zwiększany
-ich ciężar ulegał zmniejszeniu

Nieustannie rozwijamy nasze materiały w celu zmniejszenia emisji CO2 i wydłużenia ich żywotności.

W naszej produkcji wykorzystujemy samodzielnie wytwarzaną energię elektryczną i stale ograniczamy ilość niepotrzebnych odpadów.

Dzięki procesowi SalamanderIndent już dziś tworzymy warunki dla tzw. Urban Sourcing w przyszłości.